Watership Down
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 ! Allemaal lezen !

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Hazel
Admin
Hazel


Aantal berichten : 35

! Allemaal lezen ! Empty
BerichtOnderwerp: ! Allemaal lezen !   ! Allemaal lezen ! Emptydi jul 26, 2011 1:43 am

Beste mensjes,
Zoals jullie waarschijnlijk wel weten ging Watership Down erop achteruit, omdat ik niet goed overweg kan met de werking van het beheerderspanneel.
Het zou handig zijn als iemand me zou helpen die hier iets van kent. Ik kan momenteel alle hulp gebruiken, dus als je je geroepen voelt mag je altijd een pm'etje sturen.
Zodra ik de werking van de site in handen heb en alles heb afgemaakt, zullen alle probleempjes helemaal in orde zijn.
Het is niet gezegd wanneer dat is, maar ik doe echt mijn best en ik zal alles afwerken wat er fout is. Heb dus nog eventjes gedult.
Mochten hierover vragen, opmerkingen of problemen rond zijn kan je mij altijd een pm sturen. Ik antwoord jullie zo snel mogelijk!
Groetjes
Terug naar boven Ga naar beneden
https://watershipdown.actieforum.com
 
! Allemaal lezen !
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Watership Down :: Algemeen :: Informatie :: Mededelingen-
Ga naar: