Watership Down
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 In Kolonie gestopt zonder vragen

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Dandelion

Dandelion


Aantal berichten : 6

In Kolonie gestopt zonder vragen Empty
BerichtOnderwerp: In Kolonie gestopt zonder vragen   In Kolonie gestopt zonder vragen Emptyzo aug 14, 2011 8:59 pm

Ik heb een mail gekregen dat ik was ingedeeld in een Kolonie.
Ik heb nog geen tijd gehad om te posten, dus ik had ook nog niet gevraagd om in een bepaalde Kolonie te komen.
Dus hebben ze mij ergens gestopt zonder dat ik het vroeg.
Mijn vraag is; Waarom is dat zo? Beslissen jullie dat hier zelf?
Terug naar boven Ga naar beneden
Biscuit

Biscuit


Aantal berichten : 18

In Kolonie gestopt zonder vragen Empty
BerichtOnderwerp: Re: In Kolonie gestopt zonder vragen   In Kolonie gestopt zonder vragen Emptyzo aug 14, 2011 11:35 pm

Nee normaal niet, dit moet anders een vergissing zijn ofzo.. Je kan zelf beslissen in welke kolonie je komt, dus dit is nogal raar, tenzij je een personage uit de verhaallijnen hebt gemaakt, dan is het wel normaak dat je in die kolonie moet komen, maar daar heb je je dan ook voor aangemeld...

Maar wie heeft je dan een pb gestuurd?
Terug naar boven Ga naar beneden
Dandelion

Dandelion


Aantal berichten : 6

In Kolonie gestopt zonder vragen Empty
BerichtOnderwerp: Re: In Kolonie gestopt zonder vragen   In Kolonie gestopt zonder vragen Emptyzo aug 14, 2011 11:39 pm

Het was een é-mail van de site zelf dat ik was ingedeeld in een Kolonie.

En ja, dat is ook zo. Maar volgens het verhaal zou ik dan toch in die Owsla groep moeten zitten.
Want ja. Dandelion was mee met de konijnen die verhuisden naar Waterschapsheuvel.
Dus ik zie mezelf eerder zitten in de Hoogheuvels, dan in het bos.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razzle

Razzle


Aantal berichten : 8

In Kolonie gestopt zonder vragen Empty
BerichtOnderwerp: Re: In Kolonie gestopt zonder vragen   In Kolonie gestopt zonder vragen Emptyma aug 15, 2011 2:09 pm

en ik zat ook ineens in de oranje kolonie, toen ik de zus van Diego werd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Diego
Moderator / Generaal
Diego


Aantal berichten : 24

In Kolonie gestopt zonder vragen Empty
BerichtOnderwerp: Re: In Kolonie gestopt zonder vragen   In Kolonie gestopt zonder vragen Emptyma aug 15, 2011 7:28 pm

Dandelion ik heb je erbij gestopt. Ik kreeg een E/mail dat je je ervoor had aangemeld.
En op m'n mail moet ik kunnen vertrouwen. Ik zal je er weer uithalen. Maar meld je er dan ook niet voor aan.
Het is erg verwarrend allemaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dandelion

Dandelion


Aantal berichten : 6

In Kolonie gestopt zonder vragen Empty
BerichtOnderwerp: Re: In Kolonie gestopt zonder vragen   In Kolonie gestopt zonder vragen Emptyma aug 22, 2011 10:45 pm

Ik weet niet hoe het komt dat je zo'n mail hebt gehad, maar ik heb me NIET aangemeld voor die Kolonie, dat ben ik zeker.
Ik had na het registreren nog geen tijd gehad om rond te kijken, en toen zat ik plots in die Kolonie.
Misschien een foutje van de site zelf?

Maar bedankt Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Diego
Moderator / Generaal
Diego


Aantal berichten : 24

In Kolonie gestopt zonder vragen Empty
BerichtOnderwerp: Re: In Kolonie gestopt zonder vragen   In Kolonie gestopt zonder vragen Emptywo aug 24, 2011 6:49 pm

ALs je er weer in wilt moet je het zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hazel
Admin
Hazel


Aantal berichten : 35

In Kolonie gestopt zonder vragen Empty
BerichtOnderwerp: Re: In Kolonie gestopt zonder vragen   In Kolonie gestopt zonder vragen Emptyzo sep 04, 2011 5:31 pm

Dandelion, niemand heeft je zomaar in een kolonie gezet, ook ik niet.
Wil je bij de Owsla of bij iets anders, zeg het dan.(:
Greetz.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://watershipdown.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





In Kolonie gestopt zonder vragen Empty
BerichtOnderwerp: Re: In Kolonie gestopt zonder vragen   In Kolonie gestopt zonder vragen Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
In Kolonie gestopt zonder vragen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Regels: Acties (gevangen nemen, doden, kolonie binnendringen, partners)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Watership Down :: Algemeen :: Overleg :: Discussies-
Ga naar: