Watership Down
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Watership Down; The Movie 1978

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Dandelion

Dandelion


Aantal berichten : 6

Watership Down; The Movie 1978 Empty
BerichtOnderwerp: Watership Down; The Movie 1978   Watership Down; The Movie 1978 Emptyzo aug 14, 2011 9:20 pm

Ik kon het niet helpen erop te letten dat er hier word gezegd dat deze RPG gebaseerd is op het boek en de serie.
Maar hoe zit het met de orginele film uit de jaren '70?
Persoonlijk vind ik dit een écht juweeltje. Ik geef toe; De serie is meer kindvriendelijk.
De film, daarintegen, focust zich op alle aspecten van het boek, en is daarom ook niet geschikt voor alle leeftijden.
Sommige mensen hebben deze tekenfilm, samen met Felidae, en The Plague Dogs de 3 ergste tekenfilms allertijden genoemd.
Kortom; Een tekenfilm voor de volwassen mensen is een algemene mening hierover.

Maar in mijn ogen; Ik ben gek op deze film. Hij toont alles precies zoals het is, en dat is waar ik van houd.
De serie is meer rooskleuriger.

Heb jij hem al gezien? Of juist niet?
En wat is jou mening erover?

Hier kun je praten over de film, Watership Down.

{Voor de mensen die hem nog niet hebben gezien, of hem graag eens zouden terug zien;
De volledige film staat op YouTube.}
Terug naar boven Ga naar beneden
Hazel
Admin
Hazel


Aantal berichten : 35

Watership Down; The Movie 1978 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Watership Down; The Movie 1978   Watership Down; The Movie 1978 Emptyzo sep 04, 2011 5:20 pm

Dandelion, mag ik je vriendelijk verzoeken dat dit topic verkeerd geplaatst is en dat dit in de Gamezone hoort. Let hier in het vervolg wat meer op aub, ik zal het verplaatsen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://watershipdown.actieforum.com
Dandelion

Dandelion


Aantal berichten : 6

Watership Down; The Movie 1978 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Watership Down; The Movie 1978   Watership Down; The Movie 1978 Emptyma sep 05, 2011 3:57 pm

Ik heb wel degelijk zitten zoeken waar ik dit het beste kon plaatsen, maar dat was niet echt duidelijk.
Daarom heb ik het ook bij Overig geplaatst. Dit gaat toch nog steeds over Waterschapsheuvel?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Watership Down; The Movie 1978 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Watership Down; The Movie 1978   Watership Down; The Movie 1978 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Watership Down; The Movie 1978
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Watership Down :: Algemeen :: Overig-
Ga naar: