Watership Down
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Hellish Dreams

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Hannibal

Hannibal


Aantal berichten : 6

Hellish Dreams Empty
BerichtOnderwerp: Hellish Dreams   Hellish Dreams Emptyma sep 05, 2011 12:50 am

Langzaam sloeg ze haar vleugels uit. De diep zwarten veren straalde in het zwakke licht. Alles aan haar veranderde. Haar simpele spijkerbroek en shirt vervaagde en de inktzwarte ongelofelijk korte jurk nam zijn plaats. Haar slippers veranderde in de zwarte hakken die zich met miljoenen ingewikkelde touwtjes in een patroon rond haar kuisten slingerde. Haar Toch al donkere haar Werd nog donkerder en een spierwitte pluk kwam als haar pony half voor haar oog hangen. De vingerloze handschoentjes vormden zich om haar uitgestrekte vingers en vormden zich met het zelfde patroon als de touwtjes van haar hakken om haar onderarmen. Langzaam hief ze haar hoofd en keek Damon aan. Haar ooit hemelblauwe ogen waren vervaagd en hadden plaats gemaakt voor het vreemde paars dat rond haar irisen kolkten. Ze glimlachte licht en haar scherpe hoektanden werden nog eens extra benadrukt door het licht dat er op viel. Dit was Zij en de gedaante tegenover haar was Hij, hij waar zij zo veel van hielt. Toen kon ze niet anders dan in zijn sterken armen vallen. Haar vleugels kwamen tegen die van hem aan terwijl ze zo tegen hem aan stond. Hij was haar hart. Het hart dat ze nooit van haar zielloze vader had kunnen krijgen. het hart van haar moeder.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

De 15 jarige Dawn komt na de ontmoeting met Damon in een hoop problemen. Die over het algemeen gemaakt worden door de zeer wispelturige Demonen waar ze mee leeft in het land van haar vader. De hell. Geboren uit een menselijke moeder is het niet altijd even makkelijk voor haar om daar haar leven te leiden. Ze krijgt met veel verleiding en misleiding te maken. Tot haar hart toch echt verovert word. En als blijkt dat zelfs haar eigen vader Lucifer, de heer van de onder wereld. De duivel voor de mensheid niet te vertrouwen is. Zit er nog maar een ding op. De Hemel om hulp vragen.

(Waarschuwing: In het verloop van het verhaal kan het lichtelijk Erotisch worden. Ik probeer het zo veel mogelijk in te dammen maar voor de echt jonge spelers raad ik toch echt aan om niet te beginnen aan mijn verhaal.)


1. Birthday Suprise:


Soon komt de rest
So tell me what do you think ^^

xx
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hellish Dreams
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Watership Down :: Algemeen :: Gamezone :: Kunstwerkjes-
Ga naar: