Watership Down
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Moderators.

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Lotje

Lotje


Aantal berichten : 18

Moderators. Empty
BerichtOnderwerp: Moderators.   Moderators. Emptydi feb 22, 2011 10:54 am

Ik denk dat deze site nog wat meer leden nodig heeft, maar ook moderators, want dan is er wel vaker een mod. online en dan kun je beter op de site zelf letten, wat mij wel handig lijkt ook i.v.m vakanties enz. Als er dan iets gebeurd op de RPG is er tenminste een persoon die er iets aan kan doen, maar dat is mijn mening!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackberry

Blackberry


Aantal berichten : 6

Moderators. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Moderators.   Moderators. Emptydi feb 22, 2011 7:20 pm

Ik denk eerlijk gezegd dat het forum echt nog te weinig leden heeft om al te gaan denken aan een moderator.
We staan nog maar onderaan de heuvel en er is nog niet zo veel te checken. Ik weet niet of Hazel daarbij nu al moderators wil gaan kiezen voor haar site terwijl ze nog niet weet wie er actief is en blijft enzo.

Just my opinion.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lotje

Lotje


Aantal berichten : 18

Moderators. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Moderators.   Moderators. Emptywo feb 23, 2011 9:38 am

Ja, ik denk dat je gelijk hebt, maar ik vind wel dat mijn post van 2 dagen geleden allang bekeken had moeten worden. Straks zat er iets in wat helemaal fout is, ik ken Watership Down namelijk niet goed van programma en dan wil ik wel weten of ik het een beetje goed doe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hazel
Admin
Hazel


Aantal berichten : 35

Moderators. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Moderators.   Moderators. Emptydo feb 24, 2011 6:48 pm

Beste lotje,
Allereerst sorry voor het late antwoord, maar ik heb het de laatste tijd een beetje drukker gehad. Normaal gezien kijk ik hier elke dag een keer op, maar dat is even niet gelukt.
Ik begryp je mening en heb daar ook al aan gedacht.
Maar ik moet met Blackberry meegaan. We hebben echt nog veel te weinig leden om al aan moderators te denken. Ik zou het liefst eerst het forum wat actief maken. Alleen zou ik niet precies weten hoe. Het is allemaal nog een beetje zoeken Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
https://watershipdown.actieforum.com
Lotje

Lotje


Aantal berichten : 18

Moderators. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Moderators.   Moderators. Emptyvr feb 25, 2011 12:10 pm

Ja, dat is ook helemaal waar. Misschien kunnen we het actief maken door het aan vrienden te vertellen en ook via andere RPGs zoals Wolfstory... Het zou namelijk erg leuk zijn als dit een actieve RPG wordt!
Terug naar boven Ga naar beneden
Hazel
Admin
Hazel


Aantal berichten : 35

Moderators. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Moderators.   Moderators. Emptyvr feb 25, 2011 10:31 pm

Inderdaad (:
Dat is ook wel wat ik probeer. Maar momenteel moeten we ook wel wat gedult hebben.
Ik moet wel zeggen dat ik het fyn vind dat je het zo actief probeert te houden. Alleen met die motivatie komen we er..Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
https://watershipdown.actieforum.com
Lotje

Lotje


Aantal berichten : 18

Moderators. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Moderators.   Moderators. Emptyza feb 26, 2011 5:26 pm

Ja, en we moeten die motivatie er met alle leden die we hebben houden! Als we dat doen komen we al een heel eind! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Moderators. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Moderators.   Moderators. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Moderators.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Watership Down :: Algemeen :: Overleg :: Ideeën-
Ga naar: