Watership Down
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Klein ideetje.

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Pipkin

Pipkin


Aantal berichten : 11

Klein ideetje. Empty
BerichtOnderwerp: Klein ideetje.   Klein ideetje. Emptywo jul 27, 2011 7:18 pm

Het viel me meteen al op net toen ik ergens wou reageren dat je eerst op 'Reageren' moet klikken voordat je kan posten. Wat eigenlijk best wel irritant is zegmaar, dus misschien ik weet niet of dat kan is het een idee gewoon zo'n schrijfvlak onderin te plaatsen wat de meeste andere rpg's zegmaar ook hebben als je begrijpt wat ik bedoel....

Als dit volkome bullshit is of dit is al een x ten aandacht gebracht dan spijt het me!

xx<3
Terug naar boven Ga naar beneden
Hazel
Admin
Hazel


Aantal berichten : 35

Klein ideetje. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klein ideetje.   Klein ideetje. Emptydo jul 28, 2011 9:28 pm

Het is echt niet erg dat je dat zegt hoor, dat heb ik net liever. En je bent zeker niet de eerste die dit ziet.(:
Het is mij ook opgevallen. Het probleem is dat de site voorlopig nog niet helemaal in orde is.
Ik kan er eigenlijk niet zo goed mee overweg, dus zoek ik nog iemand die hier wat meer verstand van heeft en zal het voorlopig nog een beetje zo blijven. Ik probeer er echt zo snel mogelijk iets aan te doen zodat we snel de rpg weer actief kunnen maken!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://watershipdown.actieforum.com
Diego
Moderator / Generaal
Diego


Aantal berichten : 24

Klein ideetje. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klein ideetje.   Klein ideetje. Emptydo jul 28, 2011 9:38 pm

Ik heb nog een ideetje.
een chatbox! cherry
Terug naar boven Ga naar beneden
Biscuit

Biscuit


Aantal berichten : 18

Klein ideetje. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klein ideetje.   Klein ideetje. Emptydo jul 28, 2011 9:48 pm

Dat is niet zo moelijk om te maken, je gaat naar de beheerdersindex, dan naar Modules dan naar beneden krijg je Chatbox, configuratie en dan klik je op ja bij activite de chatbox en dan bottom homepage als ej hem beneden wilt...


*Little help?*
Terug naar boven Ga naar beneden
Pipkin

Pipkin


Aantal berichten : 11

Klein ideetje. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klein ideetje.   Klein ideetje. Emptyvr jul 29, 2011 3:11 pm

Hazel schreef:
Het is echt niet erg dat je dat zegt hoor, dat heb ik net liever. En je bent zeker niet de eerste die dit ziet.(:
Het is mij ook opgevallen. Het probleem is dat de site voorlopig nog niet helemaal in orde is.
Ik kan er eigenlijk niet zo goed mee overweg, dus zoek ik nog iemand die hier wat meer verstand van heeft en zal het voorlopig nog een beetje zo blijven. Ik probeer er echt zo snel mogelijk iets aan te doen zodat we snel de rpg weer actief kunnen maken!
Ik heb wel wat ervaringen met rpg site, ik zou je eventueel wel heel graag willen helpen! Als jij dat natuurlijk ook goed vindt! En zowieso probeer ook de rpg actief te houden, heb al wat vriendinnen gevraagd!
Terug naar boven Ga naar beneden
Hazel
Admin
Hazel


Aantal berichten : 35

Klein ideetje. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klein ideetje.   Klein ideetje. Emptyvr jul 29, 2011 7:49 pm

Pipkin schreef:
Hazel schreef:
Het is echt niet erg dat je dat zegt hoor, dat heb ik net liever. En je bent zeker niet de eerste die dit ziet.(:
Het is mij ook opgevallen. Het probleem is dat de site voorlopig nog niet helemaal in orde is.
Ik kan er eigenlijk niet zo goed mee overweg, dus zoek ik nog iemand die hier wat meer verstand van heeft en zal het voorlopig nog een beetje zo blijven. Ik probeer er echt zo snel mogelijk iets aan te doen zodat we snel de rpg weer actief kunnen maken!
Ik heb wel wat ervaringen met rpg site, ik zou je eventueel wel heel graag willen helpen! Als jij dat natuurlijk ook goed vindt! En zowieso probeer ook de rpg actief te houden, heb al wat vriendinnen gevraagd!
Mensen. Vanaf nu hebben we een chatbox met dank aan Biscuit ;D
En Pipkin, heel graag zelfs. Ik heb een paar vraagjes die ik toch dringend moet verbeteren..
Dankjewel, dat zal al veel helpen! En ons ledenaantal begint toch ook wel al lichtjes te stijgen..(:
(P.s.: je moest je normaal gezien eerst in een kolonie melden he.. maar omdat je een vastgelegd karakter bent, heb ik je maar bij owsla gezet.(Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
https://watershipdown.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Klein ideetje. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klein ideetje.   Klein ideetje. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Klein ideetje.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Watership Down :: Algemeen :: Overleg :: Ideeën-
Ga naar: