Watership Down
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 [Gezocht] Onderstaande accounts

Ga naar beneden 
+5
Bigwig
Primrose
Woundwort
Blackberry
Hazel
9 plaatsers
AuteurBericht
Hazel
Admin
Hazel


Aantal berichten : 35

[Gezocht] Onderstaande accounts Empty
BerichtOnderwerp: [Gezocht] Onderstaande accounts   [Gezocht] Onderstaande accounts Emptyzo jan 30, 2011 4:03 pm

Beste gebruikers:
Om Watership Down qua karakters van de serie in het begin een beetje te volgen, wil ik het liefst een paar mensen die een account aan willen maken met volgende namen. Natuurlijk mag je zelf altijd een nieuw personage verzinnen, maar ik wil het liefst beginnen met de rangen en personages uit de serie.

Naam: Bigwig -bezet-
Kolonie: Owsla
Rang: kapitein
Bigwig, Kapitein van Owsla, en een zeer strikte. Bigwig vind het goed om de dingen op zijn manier te doen, en hij vind het niet leuk dat iemand anders de baas over hem speelt, tenzij Hazel diegene is. Hij is een sterk konijn, hij kan vechten zoals geen enkele andere. Hij is een klein beetje kort-aangemaakt, en hij zal altijd zeggen wat hij denkt. Hij is moedig op een gevaarlijke manier, hij vecht de problemen van zich af. Hij helpt altijd eerst de anderen en dan zichzelf. Ook al is hij soms een betweter, diep in zijn hart is hij heel gevoelig, en hij wil de andere konijnen zoveel mogelijk helpen, maar dat laat hij niet snel zien.

Naam: Fiver
Kolonie: Owsla
Rang: leerling
Fiver is het begaafde konijn. Hij droomde over de vernietiging van Sandlefort, en zonder hem zouden alle andere konijnen dood zijn. Hij is altijd onzeker over zichzelf, en als hij weet dat er gevaar dreigt, zal hij de anderen waarschuwen, en toch geloven ze hem niet altijd. Hij is meestal altijd juist over de dingen, en dat weet hij niet. Omdat hij een van de jongste konijnen is, is hij een makkelijke prooi om te vangen. Fiver is Hazels kleine broer, maar ze doen zich meer voor als vrienden.

Naam: Pipkin -bezet-
Kolonie: Owsla
Rang: leerling
Pipkin is de jongste van de groep. Hij is een zeer speels konijntje, en vind het leuk om nieuwe gebieden te ontdekken. Hij kan makkelijk met de andere warriors praten en is heel populair bij de anderen. Hij is een dapper konijntje en hij is klein, dus is hij een goede Owsla warrior. Pipkin is nog een onervaren leerling en daardoor komt hij vaak in de problemen. Hij is altijd vrolijk en maakt iedereen blij.

Naam: Blackberry -bezet-
Kolonie: Owsla
Rang: warrior
Toen de Owsla op Watership Down terechtkwam, was Blackberry het enige wijfje. Blackberry is een intelligente warrior, ze weet altijd wat te doen bij gevaar. Ze is een redelijk klein konijn, een beetje groter dan Fiver. Ze weet wat ze wil, ze is niet bang om te zeggen wat ze denkt. Ze heeft een oogje op Campion, kapitein van Efrafa.

Naam: Primrose -bezet-
Kolonie: Owsla
Rang: warrior
Primrose denkt altijd eerst aan de anderen voor ze aan zichzelf denkt. Ze is een heel bezorgde warrior. Ze heeft een goede band met Campion en dat weet iedereen, maar dat kan Hazel niks schelen. In het verleden woonde ze op Redstone met Captain Broom. Ze is een van de weinige wijfjes op Watership Down. Iedereen heeft respect voor haar.

Naam: Blackavar
Kolonie: Owsla
Rang: warrior
Blackavar was een gevangene van Efrafa met Primrose. Hij is heel vaak bezorgd om dingen en neemt veel te snel een besluit. Hij heeft geen hoop in zich. Sinds hij bij Watership Down ging, werd hij zelfzekerder want toen kreeg hij meer vrijheid.

Naam: Campion -bezet-
Kolonie: Efrafa, in opdracht van Owsla
Rang: Kapitein
Campion is een warrior met een hart, hij zou zijn leven voor iedereen wagen. Hij woont in Efrafa in de opdracht om Watership Down te redden. Hij is kapitein in Efrafa en spelt zijn rol heel goed. Hij is een van de meest dapperste en koppigste warriors in Efrafa. Hij is zoals een kat met negen levens, hij is een moeilijke tegenstander om mee te vechten en hij zal nooit opgeven, zelfs al kan het zijn leven kosten. Hij kan niet kiezen tussen Blackberry en Primrose, maar Blackberry staat bij hem op de tweede plaats.

Naam: Vervain
Kolonie: Efrafa
Rang: warrior
Vervain zoekt altijd aandacht. Hij is heel verlegen, maar ook gierig, en hij zal nooit iemand anders helpen voor hij zelf veilig is. Hij denkt alleen maar aan zichzelf. Hij wil altijd degene zijn die Hazel en zijn vrienden gevangenneemt, zodat hij kan weglopen met alle aandacht. Hij haat Campion, waarschijnlijk omdat Woundwort hem liever heeft. Hij is heel onhandig.

Naam: Woundwort -bezet-
Kolonie: Efrafa
Rang: leider
General Woundwort is heel slecht en hij zal niet stoppen met vechten voor Hazel dood is. Hij observeert de Owsla om andere warriors gevangen te nemen, ook wel ‘buitenstaanders’ genoemd. Hij is controleert iedereen constant en hij wil de leider zijn van alle warriors in de wereld. Hij is heel sterk, zelfs Bigwig of Campion zouden niet tegen hem kunnen winnen. Hij had een moeilijk verleden die hem tot een monster maakte. Zijn moeder was gedood door een wezel, en vanaf dan wou hij al ieder konijn doden die zijn pad betrad. Zijn warriors zijn in slechte conditie, en hij weet niet goed hoe hij een kolonie goed moet leiden, alles wat hij wil is dat iedereen hem vreest.


Laatst aangepast door Hazel op do jul 28, 2011 9:24 pm; in totaal 4 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://watershipdown.actieforum.com
Blackberry

Blackberry


Aantal berichten : 6

[Gezocht] Onderstaande accounts Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Onderstaande accounts   [Gezocht] Onderstaande accounts Emptyzo feb 13, 2011 11:58 pm

Blackberry is er dus ook x'D

*Fireheart van Wc hiero*
Terug naar boven Ga naar beneden
Woundwort

Woundwort


Aantal berichten : 3

[Gezocht] Onderstaande accounts Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Onderstaande accounts   [Gezocht] Onderstaande accounts Emptyma feb 14, 2011 1:14 am

Deze avatar goed?
Terug naar boven Ga naar beneden
Primrose

Primrose


Aantal berichten : 3

[Gezocht] Onderstaande accounts Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Onderstaande accounts   [Gezocht] Onderstaande accounts Emptyma feb 14, 2011 9:10 am

Primrose heeft een blonde vacht, toch?

Nou ja, ik kon geen blond konijn vinden. Hopelijk is deze goed genoeg? ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Hazel
Admin
Hazel


Aantal berichten : 35

[Gezocht] Onderstaande accounts Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Onderstaande accounts   [Gezocht] Onderstaande accounts Emptyma feb 14, 2011 6:23 pm

@woundwort: natuurlyk.(:
@primrose: haha nee die is goed hoor. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
https://watershipdown.actieforum.com
Bigwig




Aantal berichten : 2

[Gezocht] Onderstaande accounts Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Onderstaande accounts   [Gezocht] Onderstaande accounts Emptyma feb 14, 2011 6:34 pm

Aj, sorry xD Ik had Bigwig al aangemaakt :'3

Ik zal vanavond kijken voor een setje en de rest Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Woundwort

Woundwort


Aantal berichten : 3

[Gezocht] Onderstaande accounts Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Onderstaande accounts   [Gezocht] Onderstaande accounts Emptyma feb 14, 2011 9:08 pm

Mooi (L) (L)
Terug naar boven Ga naar beneden
Campion

Campion


Aantal berichten : 2

[Gezocht] Onderstaande accounts Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Onderstaande accounts   [Gezocht] Onderstaande accounts Emptywo feb 16, 2011 7:44 pm

Het lijkt me wel leuk om Campion te spelen Razz mag dat? (anders moet ik dit account ff verwijderen xD)

Ik ben Vapore op Ws Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Hazel
Admin
Hazel


Aantal berichten : 35

[Gezocht] Onderstaande accounts Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Onderstaande accounts   [Gezocht] Onderstaande accounts Emptywo feb 16, 2011 10:16 pm

Campion schreef:
Het lijkt me wel leuk om Campion te spelen Razz mag dat? (anders moet ik dit account ff verwijderen xD)

Ik ben Vapore op Ws Razz
Tuurlyk mag dat.
Welkom Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
https://watershipdown.actieforum.com
Hazel
Admin
Hazel


Aantal berichten : 35

[Gezocht] Onderstaande accounts Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Onderstaande accounts   [Gezocht] Onderstaande accounts Emptydo feb 17, 2011 6:39 pm

Mensen, degenen die bij de Owsla zitten uit dit lijstje zet ik er alvast al bij!
En dan kan de RPG in feite wel al beginnen.Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
https://watershipdown.actieforum.com
Campion

Campion


Aantal berichten : 2

[Gezocht] Onderstaande accounts Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Onderstaande accounts   [Gezocht] Onderstaande accounts Emptyma feb 21, 2011 4:44 pm

Hazel schreef:
Campion schreef:
Het lijkt me wel leuk om Campion te spelen Razz mag dat? (anders moet ik dit account ff verwijderen xD)

Ik ben Vapore op Ws Razz
Tuurlyk mag dat.
Welkom Wink

Oke^^ dankje Smile
Maar Efrafa is nog niet aangemaakt, dus ik kan nog niet meedoen Razz of moet ik bij Owsla beginnen? (omdat Campion tenslotte in opdracht van Owsla bij Efrafa zit)
Terug naar boven Ga naar beneden
Hazel
Admin
Hazel


Aantal berichten : 35

[Gezocht] Onderstaande accounts Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Onderstaande accounts   [Gezocht] Onderstaande accounts Emptyma feb 21, 2011 6:34 pm

Campion schreef:
Hazel schreef:
Campion schreef:
Het lijkt me wel leuk om Campion te spelen Razz mag dat? (anders moet ik dit account ff verwijderen xD)

Ik ben Vapore op Ws Razz
Tuurlyk mag dat.
Welkom Wink

Oke^^ dankje Smile
Maar Efrafa is nog niet aangemaakt, dus ik kan nog niet meedoen Razz of moet ik bij Owsla beginnen? (omdat Campion tenslotte in opdracht van Owsla bij Efrafa zit)
Goeie vraag.. ;s
Tja we kunnen je bij de Owsla zetten, daar hoor je sowieso bij.
+ mensen, nodig aub anderen uit om mee te doen op WD!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://watershipdown.actieforum.com
Lotje

Lotje


Aantal berichten : 18

[Gezocht] Onderstaande accounts Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Onderstaande accounts   [Gezocht] Onderstaande accounts Emptyma feb 21, 2011 7:44 pm

Ik wil Pipkin wel spelen!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Diego
Moderator / Generaal
Diego


Aantal berichten : 24

[Gezocht] Onderstaande accounts Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Onderstaande accounts   [Gezocht] Onderstaande accounts Emptydi jul 26, 2011 10:48 am

(Sorry vo spam)
Wrm zit iedereen. Hier in owsla en niemand in Sandleford Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Pipkin

Pipkin


Aantal berichten : 11

[Gezocht] Onderstaande accounts Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Onderstaande accounts   [Gezocht] Onderstaande accounts Emptywo jul 27, 2011 7:16 pm

Ik weet niet of het heel erg is dat ik Pipkin heb aangemaakt, want ik had namelijk niet zoveel behoefte om eerst aan andere account aan te maken om het eerst te vragen. Als het wel erg dan geef hem gewoon weer weg, of mag je hem verwijderen<3
Terug naar boven Ga naar beneden
Hazel
Admin
Hazel


Aantal berichten : 35

[Gezocht] Onderstaande accounts Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Onderstaande accounts   [Gezocht] Onderstaande accounts Emptydo jul 28, 2011 9:24 pm

Dat is zeker in orde hoor, Pipkin was nog niet bezet. Wink
Leuk dat je je hebt aangemeld!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://watershipdown.actieforum.com
Pipkin

Pipkin


Aantal berichten : 11

[Gezocht] Onderstaande accounts Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Onderstaande accounts   [Gezocht] Onderstaande accounts Emptyvr jul 29, 2011 3:23 pm

Oke, gelukkig maar! Pipkin is zo leuk om te omschrijven in verhaal situaties!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[Gezocht] Onderstaande accounts Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Onderstaande accounts   [Gezocht] Onderstaande accounts Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Gezocht] Onderstaande accounts
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Watership Down :: Algemeen :: Overig :: Accountmarkt-
Ga naar: