Watership Down
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Warrens...

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Blackberry

Blackberry


Aantal berichten : 6

Warrens... Empty
BerichtOnderwerp: Warrens...   Warrens... Emptyzo feb 13, 2011 11:57 pm

Ik zie staan, Sandleford, Efrafa en Owsla.

Maar in het verhaal is Sandleford toch verwoest? Is die dan niet beter te vervangen met Cowslip's warren en Redstone warren?
Terug naar boven Ga naar beneden
Hazel
Admin
Hazel


Aantal berichten : 35

Warrens... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Warrens...   Warrens... Emptyma feb 14, 2011 12:07 am

Hey, leuk dat je je hebt aangemeld.(:
Sandleford is natuurlijk verwoesd in het verhaal, maar ik heb het maar gehouden. Stel dat iemand die echt een fan is van de serie
dan misschien toch bij die kolonie wil horen.. Over die andere zullen we wel nadenken. Er moeten dan ook wel mensen zijn die generaal willen worden.
Ook wil ik wel eventjes zeggen dat Watership Down nog moet afgemaakt worden, af en toe zal je wel dingen zien die nog niet in orde zijn.Wink
Groetjes
Terug naar boven Ga naar beneden
https://watershipdown.actieforum.com
Lotje

Lotje


Aantal berichten : 18

Warrens... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Warrens...   Warrens... Emptyma feb 21, 2011 9:04 pm

Ik zou ook best generaal willen worden, maar als er dingen afgemaakt moeten worden heb ik ook nog een tip, het lettertype is erg mooi, maar voor somigen misschien een beetje moeilijk te lezen. Het is maar een tip om het te veranderen en ik zeg natuurlijk niet dat het een slecht lettertype is hoor, maar ik ken wel iemand die dit niet zou kunnen lezen..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Warrens... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Warrens...   Warrens... Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Warrens...
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Watership Down :: Algemeen :: Overleg :: Ideeën-
Ga naar: